Salonul Auto-Moto Bucureşti 2013 (SAM)


Salonul Auto-Moto

Ieri fiind duminică şi o vreme numai bună de stat în casă la numărat bani, am hotărât să ies la SAM (Salonul Auto Moto). Am hotărât să ies pentru că bani de numărat nu aveam.

Aşa că m-am suit frumuşel în maşinuţă şi m-am îndreptat spre Piaţa Constituţiei, locaţia aleasă pentru acest eveniment. Am ajuns cu bine şi repede şi am parcat. La intrare m-am trezit că nu aveam suficienţi bani la mine şi a trebuit să fac un tur de blocuri până să găsesc un bancomat. Intrarea a fost 20 de lei. Întampinarea era făcuta de  4 fete frumoase cu zambetul pe buze, care te îndrumau spre a completa un cartonaş pentru tombolă.

La primul stand am dat peste motocicleta cu care concurează George Negrea, Kawasaki, pregătită de băieţii de la Monster Garage şi având ca sponsor principal, PokerStars. Am tras 2 poze şi mi-am continuat plimbarea prin mulţime, care era cei drept, impresionantă ca număr şi fascinată de expoziţie.

Primul bolid care m-a întampinat a fost un Lamborghini de un portocaliu ţipător. Lângă un Mercedes SLR cu “aripile” ridicate mai că îşi lua zborul , aşa că nu m-am putut abţine şi am mai tras o poză. Cum visul meu este un BMW GS 1200 ,nu puteam să-mi ratez câteva minute de curiozitate şi placere în dreptul standului celor de la BMW.

Au urmat maşinile care compensează  lipsurile unora, sau cel puţin aşa am auzit (cu cât mai mare maşina cu atât mai mic…”orgoliul”).

Muream de cald, aşa că am zis să iau o gură proaspătă de aer, pentru că şi afară erau expuse maşini şi motociclete, atât preparate cât şi originale. Mi-am aprins o ţigară cu greu, vântul imi dadea peste flacără şi mi-o stingea, după care m-am indreptat spre pista de carturi amenajată de organizatori.

Pe drum însa mi-a atras atenţia o maşinuţă drăguţă, m-am apropiat am pus mana pe aparat, am bagat ochiul în vizor şi când să trag, o domnişoară s-a oprit exact în faţa mea, pentru a-şi poza prietena care era deja lipită de geamul maşinii. A durat 2 minute pana ce am reuşit să trag un cadru liber.

Dar…destul cu povestitul, mai jos aveţi câteva imagini cu ce mi s-a părut interesant la SAM.

Leave a Reply

