The Story Behind a Tattoo…Andreea !


Tatuajul pe care îl vezi acum este un cover up al unui tatuaj (un tribal – care semănă cu aripile unui vultur) pe care l-am făcut la 18 ani.
Acel tatuaj l-am făcut aş putea zice într-un moment de euforie… îmi doream altceva şi mi s-a părut că un tatuaj este numai bun… ca să nu mai vorbim de faptul că nu oricine avea tatuaj atunci…

Cochetam de anul trecut cu ideea sa imi acopar celălalt tatuaj, sau măcar să îl refac… se dusese un pic din culoare şi aşa înainte de Crăciun m-am şi hotărât şi am mers la salonul unui prieten. Uitându-mă la diverse modele, l-am zărit pe cel pe care îl am acum… şi am zis că ăsta este ceea ce mă reprezintă, de fapt aş putea zice că mă reprezintă pe mine şi  viata mea.
Am avut o viaţă destul de agitată, cu multe probleme şi situaţii dificile.. dar cumva am reuşit tot timpul să ies la suprafaţă şi să cad în picioare, sau dacă nu am căzut în picioare am reuşit de fiecare dată să mă ridic.

Dacă te uiţi atent la tatuaj vei vedea ca increngăturile verzi, te duc cu gândul la complicaţii, situaţii mai grele etc, iar crinul… crinul a rămas deasupra, întreg.. cu mici urme, dar e acolo pe baricade

Leave a Reply

