The Story Behind a Tattoo…Oana !


Varsta:19 in cateva zile 20:D
Numele: Oana Sol

Cand ţi-ai facut primul tatuaj şi dc ce?


Primul tatuaj a fost cel cu cele 60 de inimioare:). Am simţit că trebuie să marchez momentul acela din viaţa mea, cam devreme, la 15 ani:).
Unde ai vazut prima oara un tatuaj şi ce sentiment ţi-a trezit?
Tatăl meu avea reviste cu tatuaje deoarece avea vise să devină tatoo artist, eşuând, nu din lipsă de talent ci pentru că nu dorea sa işi faca şi el tatuaje. De prima dată când am văzut un tatuaj am fost plăcut impresionată insă fără vreun gând sau dorinţă să imi fac şi eu. De atunci.. lucrurile s-au schimbat… în bine:))

Ce întrebari ţi se pun legat de tatuaje, care e cea mai frecventă?


“Sunt cu markeru?”; “Te-au durut?” :))

Există regrete?


Nici măcar unul, tot ce mi-am făcut înseamnă ceva pentru mine, o perioadă din viaţa mea şi nu am de ce să regret.

Vrei sa-ţi mai faci?


Bineinteles, am planuri mari, vreau măcar 50% din corp să îl acopar în tatuaje.

Povestea tatuajelor mele nu este cine ştie ce filozofie, majoritatea sunt colorate si vreau să merg pe acelaşi stil şi aceleaşi culori, am o întreagă compoziţie în cap:)) am 3 citate : unu motivaţional, unul despre mine şi unul pentru o persoană ce a însemnat foarte mult pentru mine. Ingheţatele sunt viziunea mea despre viaţă.. ciudat nu? :)) Ceva de genu.. trebuie profitat de ea cât o ai că altfel se “topeşte” şi păsările..viziunea mea despre libertate… Infinitul de pe gât reprezintă credinţa mea în karma şi ideea de infinitate în oameni şi că suntem infiniţi. Căpşuna de pe picior sunt eu.. prietenoasă dar când mă enervezi faci ‘urticarie” :))

Următorul tatuaj va fi un full sleve cu povestea lui Răpunzel care este povestea copilariei mele dar o personalizez şi cu viata mea:)

That’s it folks, more coming soon…

Leave a Reply

