Gabriela Duciu


The  Story  Behind  a  Tattoo

VSPhotography: Varsta:
Gabriela: 23

VSPhotography: Cum te strigă ?

Gabriela: Gabriela

VSPhotography: Cand ţi-ai facut primul tatuaj şi dc ce?

Gabriela: …din dorinta, in iunie 2008

VSPhotography: Unde ai vazut prima oara un tatuaj şi ce sentiment ţi-a trezit?

Gabriela: …la televizor si mi.a placut enorm…feeling-ul “vreau si eu”

VSPhotography: Crezi ca oamenii te privesc intr-un anume fel din cauza tatuajelor, crezi ca perceptia Romanilor este diferită de cea a altor naţionalităţi?

 Gabriela: …nu perceptia romanilor…nu conteaza nationalitatea cat conteaza personalitatea fiecarui…nu am avut situati sa fiu privita diferit, doar baieti se uita mai lung la mine pe plaja…dar da! Am primit comentari pro si contra…

VSPhotography: Ce intrebari ţi se pun legate de tatuaje, care e cea mai frecventă?

Gabriela: …ce inseamna? Pentru ca tatuajul este un semn chinezesc

VSPhotography: Există regrete?

Gabriela:     NO WAY!

VSPhotography: Vrei sa-ţi mai faci?

Gabriela: …da si chiar cadou de craciun

VSPhotography: The story Behind Your Tattoo’s

Gabi: Povestea tatuajelor mele

  • Primul Tatuaj

Craciun 2007 eu cu sora mea am vazut filmul “Imagine that”…un personaj secundar din film mai exact o fetita avea doi prieteni imaginari Kupida si Mopida, de atunci ne.am hotarat ca pentru noi doua acestea sa fie nick-name…ea fiind Kupida si eu Mopida…

…the same night ne.am hotarat ca daca vreodata viata ne va desparti desi avem acelasi sange sa purtam si acelasi semn…un tatuajJ…dorinta noastra comuna este sa avem o viata fericita ( probabil comuna cu multe alte persoane ) si aceasta dorinta a dat numele tatuajelor noastre “viata/fericire”…

…doua semne chinezesti care leaga povestea noastra…iunie 2008 mi.am facut tatuajul…

…aveam foarte mari emotii caci toata lumea ma speriase ca ma doare de lesin…ploua afara si la ora 9 seara aveam programare la salon…am rugat un prieten sa mearga cu mine deoarece surori mele am vrut sa ii fac o surpriza…dorinta arzatoare de a imi face acest tatuaj cred ca a anihilat orice forma de durere caci eu sincer nu am simtit absolut nimic cand mi.am facut acest tatuaj…

…pur si simplu il ador…o amintire…o dorinta…o placere…o legatura…o poveste este primul meu tatuaj…

Tatuajele sunt ca dragostea…o data ce stii ce inseamna… o data ce simti nu poti renunta si continui sa iti doresti mai mult…

  • Al-II-lea tatuaj

August 2010 am fost anuntata ca in urmatoarea luna voi pleca in Germania pentru patru saptamani…am fost foarte incantata pana in momentul cand m.am vazut la aeroport ca imi iau la revedere…

…intre mine si sora mea este o legatura speciala…acele patru saptamani au fost foarte frumoase din punct de vedere professional si pentru ca am avut sansa sa vad partea de vest a Germaniei…locuri frumoase…oameni frumosi…amintiri si multe poze…dar spiritual eram terminataL

… mea nu dormea acasa pentu ca nu putea sa doarma singura…pentru ca nu mai radeam in fiecare seara…pentru ca nu ne mai certam in fiecar zi…pentru ca nu eram eu acolo…

…am vorbit foarte mult pe mail, la telefon, pe messenger dar nu era acelasi lucru…cu trezi zile inainte sa plec din ultima locatie din Germania, mai exact Bad Salzdetfurth am primit urmatorul mesaj – “la aeroport vor veni toti prieteni tai…te rog din suflet sa ma suni cand iesi pentru ca vreau sa vin in fata sa fiu EU prima care te ia in brate si te pupa…te iubeste Kupida”…

…acest mesaj mi-a adus multe lacrimi de fericire si totodata si urmatorul tatuaj…la zece pasi de hotelul unde eram cazata era un salonJ…mi.am facut programare in ultima mea zi acolo la ora zece seara…

…acel mesaj a fost dat cu multa dragoste si mult dor…cadoul meu de intoarcere trebuia sa fie pe masura…astfel mi.am tatuat intiala numelui ei “L” – Loredana:)…si mi.am dorit sa arate dragostea …tatuajul este facut in dreptul inimiJ

Tatuajele sunt amintiri pe care le pastrezi pe viata, mereu cu tine de aceea ajung sa fie o poveste…

…urmatorul tatuaj va fi fraza “ nu exista nimic mai dulce si mai amar decat rana lasata de spada iubirii ”  – Numele Trandafirului, Umberto Eco…una din cartile mele preferate…tatuajul va fi pe toata sira spinari…

…o poveste nu se termina niciodata …niciodata primul tatuaj nu va fi si ultimul

 

Leave a Reply

