Daniel Papa


The  Story  Behind  a  Tattoo

                                                                        VS Photography

  • VSPhotography: Varsta:
  • Papen: 30
  • VSPhotography: Cum te strigă ?
  • Papen: Daniel sau Papen
  • VSPhotography: Cand ţi-ai facut primul tatuaj şi dc ce?
  • Papen: Primul tatuaj l-am făcut în clasa a 9-a, pe la 15 ani. Mi-am făcut pentru că-mi plac foarte mult, pot să spun că este o pasiune de-a mea. J
  • VSPhotography: Unde ai vazut prima oara un tatuaj şi ce sentiment ţi-a trezit?
  • Papen: Prima dată am văzut un tatuaj la cei de la Cypress Hill. Apoi au apărut și pe la noi ceva reviste cu tatuaje, franțuzești parcă. Revista se numea Savage. Îmi plăceau foarte tare cum se vedeau pe corpurile celor ce erau fotografiați prin reviste și am zis că e păcat să nu încerc și eu. J
  • VSPhotography: Crezi ca oamenii te privesc intr-un anume fel din cauza tatuajelor, crezi ca perceptia Romanilor este diferită de cea a altor naţionalităţi?
  •  Papen: La noi este o problemă generală imaginea pe care o au cei tatuaţi în societate. Da, sunt privit altfel, dar nu în sensul bun. Ca şi exemplu, anul trecut am fost la Vienna unde am văzut fete care aveau mult mai multe tatuaje si piercinguri decât mine. Nu se uita nimeni pe stradă ciudat la ele. Nu se uita nimeni pe stradă ciudat la cei care aveau tatuaje. Probabil că după ce vor mai trece două sau trei generaţii vom ajunge si noi, românii la acelasi nivel.
  • VSPhotography: Ce intrebari ţi se pun legate de tatuaje, care e cea mai frecventă?
  • Papen: Sunt multe întrebări standard pe care cred că orice tatuat le primeste: Ai  şi în locuri mai așa? Dar doare? De când le ai? Nu-ţi pare rău că ţi le-ai făcut? La 80 de ani ce-o să faci cu ele? Cea mai frecventă pe care  o primesc este: mai ai locuri libere să-ţi faci? J
  • VSPhotography: Există regrete?
  • Papen: Dacă ar fi existat cea mai mică urmă de regret nu-mi mai făceam niciunul, deci nu, în cazul meu nu există regrete.
  • VSPhotography: Vrei sa-ţi mai faci?
  • Papen: Am în plan să-mi termin cele două mâine pe care le am din naștere, să-mi continui tatuajele de pe picioare, să-mi fac ceva mai mare pe spate.
Leave a Reply

