Serres, Greece ROSBK Oct-2011


In weekendul 8-9 octombrie 2011 am dat curs invitatiei unui prieten indragostit de caii putere pe doua roti, de a-l insoti la concursul de moto ROSBK etapa a 6-a din Dunlop Romanian Superbike 2011 ce avea sa se desfasoare
pe circuitul de la SERRES din Grecia. M-a incantat ideea de actiune pe doua roti, si mai ales de fotografiat un asa spectacol de adrenalina.
Pregatirea motocicletei pentru concurs a durat in jur de o saptamana, timp in care si eu mi-am lustruit si pregatit aparatul de fotografiat.
Fiind prima iesire oficiala pe un circuit, motocicleta nu a suferit modificari majore. Au fost schimbate doar
carenele originale  cu unele low cost, just in case, si demontat kilometrajul.
Drumul de 10 ore ne-a ostenit in asa fel incat dupa o gustare cu specific de patiserie greceasca si o bere,
 cum altfel decat nemteasca, am adormit, fiecare incantat ce de avea sa urmeze a doua zi: baietii cu gandul la primele
ture pe circuit si eu de asemenea cu gandul la prima tura pe circuit ca provocare fotografica.
A doua zi a inceput forfota descarcarii echipamentelor de curse, aranjarea in cele doua boxe inchiriate si turarea motoarelor de
de incalzire. Un pic de energizare si sfaturi tehnice si adrenalina deja incepe sa inunde atmosfera.
Aceeasi cota de adrenalina ma gasea si pe mine pintre curbele circuitului,
 pe unde am alergat intr-una pentru a trage cele mai impresionante
cadre, atent in fiecare secunda la fiecare miscare pentru a anticipa un eventual accident care m-ar putea implica si pe mine.
Desigur, aceastea nu au lipsit...

Andrei Manea, prietenul pe care l-am insotit s-a calificat cu un timp de 1.33, iar in ziua concursului a plecat
de pe pozitia a 12a si a terminat pe a 6a , pozitie care a fost si premiata, spre uimirea si incantarea noastra.

Povestea in imagini, intr-o incercata ordine cronologica. Enjoy!

					
Leave a Reply

